Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Tolong!! Perlu Petua Hilangkan Batuk


Assalammualaikum,


Siapa tahu petua hilangkan batuk?

My Hubby batuk tak hilang-hilang lagi sejak Ramadhan pertama lagi. Sampai hari ini tak baik-baik lagi. Huwaaaa. Sian kat Abang sayang :(

Mel dah cuba bagi makan madu..
Cuma resepi cola panas + halia
Pantang Hubby makan/minum benda sejuk

Malam-malam urut kepada dan badan Hubby sebab badan dia sakit sebab batuk berpanjangan..
Hubby cakap Allah belum mengizinkan dia sembuh sedangkan masuk 3 Doktor kami jumpa.

Kalau ada petua, tolong share k?


MamaAqeel risau ;(
QuickEdit

You Might Also Like

2 comments:

  1. Kalau hubby batuk, dia suka minum bancuhan limau nipis + madu dgn air suam..

    ReplyDelete
  2. hehe..sama dgn hubby min.hubby saya pun gitu...
    tu je lah petua saya ada.. =)

    ReplyDelete

Follow @mamamelshoppe