Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Uncategorized

Dugaan


Assalammualaikum,


Mel stresss sangat ni. 

Apa lagi, dugaan kat tempat kerja la. Susah nak cakap. Biarlah, sabar menjadi teman Mel sekarang. Andai Mel jadi boss satu hari nanti, minta-minta jauhhh la jadi boss yang tak nak dengar lansung masalah anak buah, menekan dan tengking-tengking anak buah. AMIN.

Sebab Mel baru balik travelling lagi dan lagi, banyak la kerja nak kena buat ni. Dah terabai pulak blog ni kan. Mel pun tak dapat fokus TTC bulan ni sebab sibuk sana sini. Tapi, mudahan la lekat juga. Hahaha. Ada hati masih mengharap tu. Tak salah kan? ;)

Malas la Mel nak stress sangat. Dugaan dunia je semua ni. Tak payah layan sangat. Yang penting hidup mesti happy. Nak memberontak pun tiada gunanya. Huuu~


MamaAqeel tengah sabar!
QuickEdit

You Might Also Like

No comments

Post a Comment

Follow @mamamelshoppe