Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Uncategorized

Seperti Yang Dijangkakan


Assalammualaikum..


Just nak update yang betul jangkaan Mel yang bulan ni tak lekat. Tapi alhamdullilah cycle Mel bulan ni dah kembali 30 hari. Bulan ni tak stress kot.

Hubby pesan tak payah la stress sangat. Semua ni urusan Allah.

Harap-harap dah tak bz bulan ni. Nak kerja keras ni! Uhuk2..


MamaAqeel kena belajar jadi cooool..
QuickEdit

You Might Also Like

4 comments:

  1. betul cakap hubby mel..
    insyaallah,urusan allah pasti akan tiba pada masanya. =)
    enjoy ur life as it is k?..

    ReplyDelete
  2. Yup,jangan stress2 k, insyaAllah rezeki tu akan tiba juga nanti..(cheewah,pandai nasihat org,diri sendiri pun kantoi..hehe)

    ReplyDelete
  3. Mel, cycle kak yana makin awal(last months 28 days, this month 26 days).huhu..tak tahu nak kira ovulation dah, kena usaha lebih sikit ni :)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kawan-kawan sayang. Mel sekarang dah biar je dan malas nak fikir banyak. Just tawakal dan berusaha saja.

    Mari kita berusaha lebih gigih lagi. Lekat tak lekat tu urusan Allah kan? Huuu~

    ReplyDelete

Follow @mamamelshoppe