Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Uncategorized

Terkenangkan Si Dia


Assalammualaikum,


Mel sekarang moody sangat. Rasa hiba dan sayu sangat hari ni. Teringatkan anak Mama yang seorang tu. Akibatnya I cry myself to sleep (nap) waktu lunch hour tadi. Lepas bangun, cepat-cepat solat. Tak perasan menangis tadi sampai basah tudung. Nak buat macam mana Aqeel, Mama kamu ni crybaby sangat!

Sekarang ni Mel nak kena gagahkan diri kat ofis. Mendung sangat hati ni. Kita sama-sama doa tahun hadapan ada pelangi buat Mel (dan kawan-kawan yang mengharapkan baby sihat) pada tahun hadapan! Mel nak update sesuatu esok, tapi kena tunggu confirmation dulu. 

Haa, macam ni la muka crybaby :P


MamaAqeel always misses her firstborn!
QuickEdit

You Might Also Like

2 comments:

  1. =( sayu hati bila mel sayu...

    mudahan mel,pasti akan tiba tepat pada masanya ya!...insyaallah...
    keep praying.

    ReplyDelete
  2. Kadang2 nangis tu perlu utk redakan apa yang kusut dihati..ibarat kata ustaz kazim dlm ceramahnya, menangis adalah nikmat apabila diperlukan..Cuma ianya perlulah dikawal supaya tidak keterlaluan..

    Erm,min sendiri pun tak tahu kenapa lately ni rasa sedih jer..teringatkan dhia?Memang selalu..tapi rasa sedih yg dok rasa skrg tak tahu apa punca..Lagi satu dok perasan, mana2 pergi mesti jumpa ibu mengandung, baby umur dalm 3-6 bulan..adeh..

    ReplyDelete

Follow @mamamelshoppe