Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Bersarang Dah Blog MamaAqeel


Assalammualaikum,


Maaf semua, lama sangat tak update apa-apa dekat blog ni. Ada ke yang rindukan Mel? (Tak salah perasan sendiri kan?) Hihihi

Mel tengah buat kerja ni tapi ingin kongsi gambar-gambar Dedek-Dedek atau BabyAreef. Areef dah 5 bulan 1/2. Dah pandai meniarap guling-guling macam tenggiling, gelak besar dah, sibuk nak hisap kaki sendiri. Sekarang dia tengah tidur, Mel dah rasa rindu nak main dengan dia.

Jom layan gambar-gambar BabyAreef~~
Cover photo FB Mel

Gambar masa dia genap 5 bulan

BabyAreef masa 3 bulan rasanya. Oh manisnya senyuman muuu~~

Armyboy! Ikut muka Mel tak? 

My favourite photo for now <3 <3 <3

Ada masa nanti Mel update lagi k. Sambung buat minit mesyuarat japs.


MamaAqeel/MamaAreef misses blogging!


QuickEdit

You Might Also Like

3 comments:

  1. Mel...comel baby areef.macam mama dia jugak.

    ReplyDelete
  2. wahh....comelnye baby areef,mudah2an mama pun diberi pengganti yg comel cam baby areef..

    ReplyDelete
  3. hai.. salam kenal,
    follower no.63
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete

Follow @mamamelshoppe